Lukijat

keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Maistuisiko nami?

Olen kuin Carrie Bradshaw. Paitsi etten ole laiha ja muotitietoinen, eikä minulla ole kädessä käryttävää savuketta sekä drinkkiä. Mr Bigiäkään minulla ei ole, mutta Mr Ukkeli minulla on. Ha, löytyi joku muukin yhtäläisyys Carrien kanssa kuin tyhjä näyttö edessä!

Minulla ei ole mitään kerrottavaa. Paitsi se, että löysin Mini Rodinin French Terryn pilkkahinnalla kirppikseltä. Maksoin vitosen siitä. Eikä haittaa, että se on pinkki. Poikammehan pukeutuvat siihen, koska se on Mini Rodinia. Nih!

Haluaisitko auttaa minua luovan ongelmani kanssa? Anna minulle jutunaihe, josta kirjoittaa. Kerro minulle, mitä sinä haluaisit minun kertovan. Mitä olet aina halunnut minulta kysyä? Jätä ideasi kommenttikenttään (aikaa perjantaihin 17.10 saakka), ja saa siitä palkinnoksi jotain jättegottia (ruotsalaista) herkkua. Mikäli ehdotuksia tulee kaksi tai useampi, suoritan pienimuotoisen arvonnan. 

Lycka till! 



9 kommenttia:

  1. Kommentoinnin pitäisi onnistua nyt! :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Heippa anonyymi! Voidaksesi kommentoida nimellä/nimimerkillä valitse allaolevasta valikosta "kommentoi nimellä" ja kirjoita kommenttisi.

      Näin ollen tiedän huhuilla sinua, kun arvonta on suoritettu. Näillä näkymin sinä Anonyymi olet juuri voittamassa namia itsellesi :)

      Poista
  3. Kirjoteleppa vaikka periaatteista, jotka oli sinulle tärkeitä ennen lastensaantia, mutta jostain syystä jouduit niistä luopumaan.
    Esim. "mun lapset ei katso ikinä telkkaria". Tai jotain :)
    - Henna

    VastaaPoista
  4. Tässä tulee muutama ehdotus;
    1) Kerro kulttuurieroista mihin olet törmännyt vuosien aikana ulkomailla ollessasi.
    2) Miten sun elämä on muuttunut lasten tullessa teidän arkeen?
    3) Kun katsot takapeiliin, oletko sinä tehnyt valintoja tai oletko joutunu tilanteisiin jotka on tuntunu, että "voi ei eihän tässä näin pitäny käydä", mutta tänään tunnet, että ne tilanteet oli just hyviä?
    4) Ihmeelliset tilanteet mihin olet joutunu/ itsesi laittanu.

    VastaaPoista
  5. ARVONTA SUORITETTU! :)
    Nimimerkille Henna lähtee postissa paketti, lähetätkö osoitetiedot matami.muilla.mailla@gmail.com!

    VastaaPoista
  6. Laitoin sulle sähköpostia aamulla! :)
    Henna

    VastaaPoista

Jätä kommentti valitsemalla valikosta "nimetön" ja kirjoita viestisi kommenttikenttään! Tack och puss!